اس ام اس
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» اس ام اس


احساسم را نمی فروشم ؛ حتی به بالاترین بها ! ولی .... آنگونه که بخواهم خرج می کنم ، برای آنهایی که لایق آن هستند ... !!





تو می گذری........... ....من می گذرم تو از من من از دل تو می خندی ............من می خندم تو به من من به روزگار تو می گریزی ..............م ن می گریزم تو از عشق من از خاطره تو می روی ............... ...من می روم تو از اینجا من از............. ..اینجا کاش می فهمیدی از اینجا ........تا..... .. اینجا چقدر فاصله است !!






به سلامتی عشق که هم به آدم آرامش می ده و هم آروم و قرار رو از آدم می گیره..







زن وار حسادت میکنم... زن وار دلم آغوش پر آرامشی را می خواهد که زیر باران گرمم کند... زن وار دلم میخواهد کسی «باشد» ...... «خوب» باشد... «مهربان »‌ باشد... « بس» باشد... همه ی این بودن هایش فقط برای من باشد...فقط من. و « باشد»..







هرگاه از شدت تنهایی ، به سرم هوس اعتمادی دوباره می زند، خنجر خیانتی را که در پشتم فرو رفته در می آورم ، می بوسمش ، اندکی نمک به رویش میپاشم، دوباره بر سرجایش می گذارم ، از قول من به آن لعنتی بگویید ، " خیالش تخت " ... من دیوانه هنوز ، به خنجرش هم وفادار








لبخند از بارش مدام چشمانم گریخته، درکوچه های بن بست نمی یابمش. ... تنها یادگاری لبخندهایم، خاطراتم درعکس های کودکی است!









وقتی پایت خواب می رود نمی توانی درست راه بروی لنگ می زنی!
وقتی قلبت خواب می رود نمی توانی درست فکر کنی عاشق می شوی . . .










همیشه یادمان باشد که زندگی پیمودن راهی برای رسیدن به خداست
و قدم هایمان باید طوری باشد که حتی دانه کشی زیر پایمان له نشود . . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت